hati wanita

*take a note*   
assalammualaikum...

selamat malam..gatai tangan nak bercoret malam ni..selalu buka edit blog ja..sampaikan naik semak blog aku...ape nak jadik la blog aku ni..decorate semua pink!biasa la,peminat tegar warna pink.hahaha.*merapu sudaaa...*
paper spm last 6hb/12 ni..lepas tu merdeka..*sat ja,time ambik result---->ketaq lutut,jantung berdebar2.time tu la drama queen bermula..:').hari last nak jumpa kawan2..weyh hampa,jangan kata aku lupa hampa tw lepas ni.kita mungkin sibuk dengan kerja,macam tu jugak aku..kita akan ada kehidupan masing2 lepas ni..semoga berjaya.hampa tetap dalam ingatan aku..love u alls..!

*p/s:jangan lost contact tw..nanti hampa tak dapat kad kawin aku ! *gatai merenyam*:-P

No comments:

Post a Comment

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.