pengalaman ambik ujian komputer

pak cik google bagi :)
hari ni baru nak update entry..hahha..kelmarin penat sangat plus pening kepala bagai..tak larat nak dengar org suruh makan ubat..ayooo..AKU TAK SUKA UBAT LA!!!!haih..susah betol...ok stop membebel..korang taw kan aku sedang dalam proses nak ambik lesen..(tua2 baru nak ambik lesen).tak taw?tengok sini...ok..kelmarin bangun punya la awal semata2 nak gi ambik ujian komputer..dah pi sana,ya Allah!satu lagi seksa..korang taw tak PENANTIAN ITU SATU PENYEKSAAN!yes,aku dah laluinya..
tunggu giliran nak masuk
 korang tengok?punya la panjang barisan nak masuk?*gambar sekadar hiasan*lebih kurang laa macam ni..nampak ja kak tu bukak pintu,terus serbu masuk,..dah masuk kan?then,terus pening kepala bau 'aroma yg menyucuk hidung kembang aku ni'..*weyh,korang tak basuh stoking berapa lama ha?*nasib aku tak pengsan..=,='
jantung aku xD
toksah dok habaq la pasal jantung aku nidup-dap dup-dap ja..berdebar2 derr..first time oi..korang mesti pernah macam aku kan?tak pernah?nampak benoo nipunyee..ok,dah beratur dapat nombor aku terus cari tempat duduk.tunggu punya tunggu nombor aku kena panggil..daftar semua,ten tangkap gambar.ha,tak habis lagi taw..ingat senang ka..masa tu terfikir kalau aku dapat makan ais krim kan sedap.

lebih kurang macam ni la.hahaha..pas tu,start..sorang sorang pi sampai giliran aku.abang counter tu fullamak!hensemnye..*debaran tu tenang la sikit daripada yg tadi,ececeh*gatainya awek sapa la ni...duduk depan komputer tu terus jawab dengan yakin.aku tak tengok kiri kanan dah,hala mana boleh tengok satgi dorang kata meniru.macam exam la..mula2 jawab warna dulu,yes lulus semua..*tu maknanya aku tak rabun ! * heehe...abis semua jawab dengan yakin,terus nak taw keputusan.korang agak aku dapat berapa?wajib lulus 42 soalan..aku dapat berapa?42?43?44?ceehh,tak main la weyh..*gurau je*,lulus 46 soalan...rasa macam nak melompat je..
alhamdulillah..hari sabtu ni nak kena dengar taklimat 6jam pulak..sekian...:)

3 comments:

  1. mmg berdebr mse jwb exm tu..tkut slh ke ape...nsb lulus gak..hehe..so pasni awk kne blja naik kete plk..

    ReplyDelete
  2. tahniah lulus test comp :) hehe...
    akak pun dlm proses nie, tak pegi2 lg blaja motor..

    ReplyDelete
  3. good luck akak quera aini..:)

    nadia johari : moto dulu..hehehe

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.