Terima kasih buat aku macam ni,KAWAN

Assalamualaikum..Aku tak dak mood nak meng'update' entry banyak2 malam ni..just nak update pasal seseorang insan yang aku dah anggap kawan walaupun kitorang tak rapat..Aku ingat dia boleh jaga perasaan aku sebab Capital D bersama dengan aku..biarlah aku bagi nama insan tu Capital P.selama aku kenal dia,dia baik.selalu lemparkan senyuman dia kat aku dan Capital D.tapi senyuman dia tu ada makna..patutlah tadi aku tergerak hati nak buka fb Capital D.rupanya Capital P ada send mesej dalam inbox.tak perlulah aku nak jelaskan secara terperinci mesej tu macam mana.yang jelas,rindu dan sebagainya ada..sangat menyakitkan hati aku yang membaca..Capital D aku tak on9 selalu fb sebab line internet takda kat rumah,so dia tak sempat nak baca..Capital P and Capital D dok sekelas tahun lepas.masa sekolah Capital P tak tunjukkan sikap dia yang macam sekarang..tapi kenapa dia mulakan semua tu sekarang..maybe sebab kami semua dah habis sekolah.dan tak berjumpa macam selalu..sesak dada bila taw kawan sendiri buat macam ni..satu sekolah taw macam mana hubungan aku dengan Capital D..sangat rapat..dia je disisi aku.tetiba sekarang ada pulak yang nak merampas kebahagiaan kami..hemm..biarlah entry ni berakhir kat sini..sebab aku dah tak mampu nak taip sebab dikaburi oleh 'mutiara jernih'..:')

p/s : entry meluah perasaan,touching2 sebentar.sori kalau korang tak suka..:')

4 comments:

  1. sabar kak . sedih sha baca entry akak ni :'(

    ReplyDelete
  2. sabar cik zawiah ~ ini semua dugaan ..^^

    ReplyDelete
  3. Ni kawan makan kawan ni. Banyak2 bersabar laaa :)

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.