kehilangan

assalamualaikum....

        sahabat?sahabat tu apa?mesti semua org ada sahabat kan...macam tu jugak aku..sahabat ialah waktu kita senang and susah,dia sentiasa ada bersama...indahnya persahabatan yg terjalin...aku pernah rasakannya dulu...tu pun masa fara ada kt sekolah...sekarang fara dah takda kat sekolah tu...aku cuma ada sorg lagi sahabat..tapi..sekarang dia dh rapat dgn org lain..aku terasa jugak kadang2 dgn sikap dorg...tpi salah aku jugak sbb aku selalu dgn din...sedih sgt2..terasa aku dipinggirkan....,:'(  kadang2 rasa macam...warggghhh!!! tak tw nk kata ape lagi...walaupun masa aku bnyk terluang dgn buah hati aku,,tpi tolonglah tw..aku masih ambik tw pasal ampa semua..takkan lupa...aku nk ikatan persahabatan kita macam dulu weyh....

No comments:

Post a Comment

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.