madu ?

assalamualaikum...

       madu?why?sebab madu manis...:) tapi aku bukan nak cter sal madu lebah..tapi madu manusia..ada ka?O.o . pelik2..haha..*mereng* disebabkan aku gduh dgn si dia,terus aku dpt idea nak ada madu.gila punya awek...mana ada org yg sanggup kongsi cinta dgn org lain kan...aku pun tak sanggup!!tapi...nak buat macam mana ..aku pentingkan buah hati pengarang jantung aku tu..pentingkn kebahagiaan dia..:').betapa sygnya aku kt dia..aku sanggup korbankan perasaan aku...memang kawan2 kata aku gila,takkan tabah,,,tapi insyaallah,aku akn kuat sekiranya betul2 terjadi mcm tuu...aku mesti kuat....:').untuk kebahagiaan insan yg aku cintai...aku masih ada mak ayh ..:)

2 comments:

  1. gilaaa!!! unx nii jgn main-2 laa..jgn buat bende bodo !>:(

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.