takut .. :/





takut..yes macam tu la perasaan aku sekarang..dup dap dup dap jantung ni memikirkan hari esok..huhuhu...nak pi belajar moto ni kat adilcap..dengan pemgalaman yg dulu tu aku jadik tak yakin nak bawak moto..malu kot...tawakkal je la...ni doa yang aku dapat setelah godek2 pak cik google..

doa hilangkan rasa takut :


Bismillahirrohmanirrahim..
سُوءٍوَاضْمُمْ إِلَيْكَ جَنَاحَكَ مِنَ الرَّهْبِ
... dan kepitlah tanganmu di celah ketiakmu ketika merasa takut (nescaya hilanglah takutmu).

4 comments:

  1. Itu la yang selalu SD buat kalau SD takut or sejuk.. nanti nak bawak motor tangan tu kepit la kat ketiak.. kehkehkeh..

    Tak lawa eh header yang SD buat tu?

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.