Review Novel Kurela Cinta Ini Bertamu



Assalamualaikum..Baru habis baca novel ni,saat untuk update di blog pink ni..Novel ni best.. ^_^


Sinopsis:
Cinta datang tanpa diundang, sebagaimana pertemuan tak terduga antara Qistina Balqish dan Daniel Muaz. Setiap kali berjumpa, setiap kali itu juga akan berlaku sengketa sehinggalah berlakunya sesuatu yang mengaibkan sehingga mengikat mereka kepada sebuah tanggungjawab. Tanggungjawab yang perlu digalas atas perbuatan tanpa sengaja oleh kedua-duanya. Suatu ikatan pernikahan atas keterlajuran sikap Daniel Muaz dan kecuaian Qistina Balqish sendiri. Pernikahan ini perlu dirahsiakan daripada pengetahuan kedua ibu bapa Daniel Muaz. Setelah tanggungjawab diambil, bagaimana pula mereka mahu melaksanakannya jika mereka sering tidak sehati sejiwa. Bila tiada mereka merindu, bila ada mereka tidak sebulu. Tanpa sedar bibit cinta antara mereka mekar di dalam hati. Namun, relakah mereka menerima cinta itu...?

Daniel Muaz: “Macam ni la... aku bagi kau seratus ribu, kau tutup mulut kau, okey?

Qistina Balqish: “Seratus ribu??? Awak ingat harga diri saya nilai macam tu, ya? Terlalu murah, tau tak? Huh, awak ingat awak mampu beli segalanya dengan duit awak tu? Saya tak kira, saya nak awak bertanggungjawab. Kalau tak saya buat report polis. Lagipun saya boleh sue awak, saya ada bukti yang awak ceroboh bilik saya,”

Daniel Muaz: “Aku tak sengajalah. Lain kali kunci pintu kalau tak mahu orang lain masuk. Kau sendiri yang cuai. Ada ke nak tidur tak kunci pintu. Apa kau ingat kau kat rumah sendiri ke?



P/S : Memang best novel ni.. ^_^


7 comments:

  1. lama kak wana x layan hobi yang satu ni..rindu nak baca novel..huhu

    ReplyDelete
  2. wuu..mcm best je sis..

    ReplyDelete
  3. Tgk sinopsis mcm best....tp salu takut nak baca..nnt tak jadi kerja lain

    ReplyDelete
  4. kita ada novel ni. tapi belum baca lagi. hehe

    ReplyDelete
  5. Br bace review awk, dah rasa best.. ni yg rase rindu nak bace novel ni.. sheila sah lame tglkan novel2 ni.. busy kononnye sejak dah keje :p

    ReplyDelete
  6. huihh..mcm best jer sipnosis nyerr....suspen...heheheh

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.