Tolong jangan approve lelaki ni dalam facebook anda

Assalamualaikum..Mula2 nak mintak maaf kalau dalam entry ni menyinggung perasaan sapa2.bukan nak jatuhkan aib orang.tpi nak bagi kesedaran sikit.Geli k.geli.marah semua ada sekarang ni..sebab tu wujudkan entry ni..



Ok,aku bukan friend dengan dia pun dlm fb..Cerita dia macam ni,pagi tadi aku check inbox.tgk2 ada chat dari dia.ingatkan nak tanya pasal apa yg aku post dekat 1 group ni..rupa2nya, bukan nak tanya pasal post aku tu.tapi,lebih kepada hal peribadi.Aku rasa tak sedap hati dah lepas banyak kali dia dok tanya aku tinggal kat mana.So,aku terus check dia punya wall..apa yg aku jumpa,memang terkejut gilaa lah..geli pun ada..serius aku benci golongan yg macam ni..nak taw apa yg aku jumpa dlm wall dia?tengok kat bawah ni..



So,pendapat korang?Kalau aku,aku dah boleh agak laki ni jenis macam mana..ada lagi weyh..scroll ke bawah...



Ha..cam na?apa?perkara kecik?Maaf lah..bagi aku,bukan perkara kecik.spesies mangkuk hayun macam ni kalau lagi lama biaq,lagi bertambah lemak.silap2,haih..malas nak taip aih bulan2 posa ni..wallahu'alam.Apa tindakan aku lepas tu?Tunggu lagi,..BLOCK terus lah! semak alam.


P/S : Salah satu sebab aku tak terima friend request dari laki sebab ni lah !

P/S kedua : AKU sebab mood tengah marah.maaf.

6 comments:

  1. sbb 2 sebeginilah sy x layan langsung..x kira la bls msg ke, mintak no fon ke...

    ReplyDelete
  2. Dasyat2. Jgn buat sembarangan skrg ni. Bahaya.

    ReplyDelete
  3. memang mendatangkan amarah.huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Teruknya lelaki ni . Kak Zawiah jangan approve dia . Gila betul! 1 lagi , saya nak tanya kat akak . blog akak ni guna blogskin ke ?

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.