followers dah cukup target :D

hai-hai korang...nampak tak followers widget aku?excited gler ni..hahha...<----- budak ni jakun ke?*jakun=perak=?aku pun tak taw nak explain macam mana da kalau korang tak taw..hehehehe...harapan aku dah tercapai...alhamdulillah...syukur ya Allah...:)

target selanjutnya :followers sampai 1000..melampau la tu...aku bukan femes pun..masa akan datang,nak followers 200...(^__^)amin..

nota jari : terima kasih korang2 yang sudi jadik followers aku...nah setiap seorang cokelat hacks...hehehe...korang taw ape makna aku bg cokelat hacks tu?maknanya Hanya Aku Cinta Korang Semua...hakhakhak....*anak dara apa gelak macam ni*jangan ikut...sekian....jumpa lagi..*flying kiss* ahaks ! daa....


muka aku dah jadik macam ni :

No comments:

Post a Comment

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.