Kenali lelaki melalui sifat luaran

Assalamualaikum..mungkinkah ciri-ciri yang ada di bawah ada pada pasangan korang?ha..jom jom jom selidik..:D

1.RAMBUT PANJANG
-Lelaki berambut panjang nampak macam ganas tapi sebenarnya ada yang mengaitkan mereka sebagai seorang yang romantik dan berjiwa lembut.Nampak luaran ganas dan sukar didekati namun sebenarnya mereka berhati 'tisu',berjiwa lembut.Bukan itu saja,ada kajian mengatakan lelaki jenis ini juga nampak romantik dan seksi.

2.RAMBUT PENDEK ALA ASKAR
-Tegas dan mungkin kelihatan agak kasar.Itu yang selalu digambarkan mengenai lelaki berambut pendek ala askar ni.Tapi ada juga wanita sukakan gaya sebegini kerana ia seakan melambangkan ciri-ciri maskulin seorang lelaki.Nampak lebih jantan.
3.BOTAK
-Nampak ganas dan jahat,itu hanya luaran saja.'Don't judge the book by it's cover'.Bagi sesetengah wanita beranggapan lelaki botak sebenarnya memeliki sifat kelelakian yang kental,tahan cabaran tetapi masih terselit kelembutan di dalam dirinya.Selalunya,lelaki botak juga seorang yang manja!

4.BERKUMIS
-Nampak lebih matang,ada ciri-ciri maskulin dan seorang yang mengambil berat.Tetapi lelaki berkumis juga sering kali dikatakan seorang manja dan tak lokek belaian.Untungnya wanita yang dapat lelaki seperti mereka!
5.BERMISAI
-Wah!Macho tu bro!Kalau bermisai lentik,lagi nampak lebih ganas dan garang.Tetapi hakikatnya tidak bukan?'Come on bro!',buktikan yang  anda juga seorang lelaki yang budiman dan menghargai orang lain.

6.KURUS
-Lelaki kurus sering dikatakan memliki kemahuan dalam seksual yang agak tinggi berbanding dengan lelaki berbadan tegap.Dan lelaki kurus juga memilik tahap cemburu yang sukar untuk dibendung.Jaga-jaga,jangan sampai makan diri sendiri.
7.GEMUK ATAU BOROI
-Dikatakan mempunyai sifat penyayang luar biasa,berfikiran jauh dan matang mengendalikan hubungan berbanding dengan lelaki yang bertubuh sederhana atau kurus.Tak kiralah walau perut anda umpama wanita mengandung 5 bulan sekali pun,pasti kekasih akan berasa selamat berada di samping.

1 comment:

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.