Review Novel Pergi bersama Janji



Sinopsis

Pada usia 17 tahun, salahkah Marissa Norhanis bercinta? Dia nekad. Demi sebuah cinta suci, dia rela menempuh segala rintangan. Dia tidak mahu kalah sebelum berjuang.

Siapa kata cinta itu melalaikan? Dia sudah pun membuktikannya. Biarpun bercinta di bangku sekolah, dia tetap memperoleh keputusan cemerlang. 

Disebabkan itu, dia membuat keputusan drastrik. Cinta bersama Zafran harus diteruskan. Namun, memateri cinta tanpa restu keluarga, tentu banyak cabarannya.

Saat dia ditinggalkan sepi, Marissa Norhanis sedar kekhilafan lalu. Ikut rasa pasti binasa, ikut hati merana sendiri. Dia berusaha bangkit, mencari harga diri yang hampir hilang.



11 comments:

  1. macam menarik, dah lama tak bernovel novel ni...

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum kak .. Mcm best. Hri tu nmpak bku ni tpi sye ambk imam mdaku romantik
    dlu .. hihi.. klau duit bnyk , borong stu kdai :D

    ReplyDelete
  3. aduhh nak bace jugakk.. lame xmemborong novel..hihi

    ReplyDelete
  4. Tak sempat dah nak baca sekarang ni. Sibuk dengan blog, hehehe

    ReplyDelete
  5. Menarik...suka novel...jiwang...cinta...dan kehidupan..hihi..amboi memilih juga nak baca kan..haha

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah. Terima ksih bjuta2 bintang kerana sudi beli & baca karya kecil saya.

    Semoga terhibur. :)

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.