Segmen Saya nak keychain CH #2




Assalamualaikum..Rasa lama jugak tak buat segmen/giveaway sendiri..So,kali ni nak buat lah kecil-kecilan..Syarat macam selalu..simple ja..Jemput-2 join..hehe..



SYARAT-SYARAT :

1.Follow blog ni & like fanpage.. * ada di sidebar blog*
2.Klik link sampai habis loading..

                     LINK SATU | LINK DUA | LINK TIGA | LINK EMPAT

3.Buat entry "Segmen Saya nak keychain CH #2",tempek banner & backlinkkan ke entry ni.
4.Tinggalkan link entry di komen..


-Segmen berlangsung dari 19/10 sehingga 23/10(9 malam)..
-Pemilihan pemenang berdasarkan random..
-Mencari 5 pemenang..

HADIAH :

-Keychain CH untuk 3 Pemenang
-Klip rambut untuk 1 Pemenang
-Brooch riben untuk 1 Pemenang

                                            TERIMA KASIH SUDI JOIN ^_^

34 comments:

  1. budak join :)

    http://rainfallasleep.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  2. bismillah saya join eh :)

    http://aniesaahmad.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  3. http://www.sihatitunikmat.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  4. join..

    http://sahbanu-mulaan.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  5. join ya :)

    http://firzanahazhar1.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  6. da join dah

    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  7. Saya join...;-)

    http://mama3farhanah.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  8. Terima kasih jemput zumal. Berbesar hati zumal turut serta http://duniazumal.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  9. saya join
    http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  10. http://sitiyangmenaip.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    CT join jugak ^^

    ReplyDelete
  11. ana join
    http://adna2029.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  12. Jemput Join Ya : http://sayasukala.blogspot.com/2014/10/segmen-pencarian-bloglist-2014.html

    ReplyDelete
  13. http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html
    join :)

    ReplyDelete
  14. Hai Za, Nad join ye :)

    http://loveyoucontest.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  15. http://loveneddy.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  16. http://aunidenovella.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  17. za...akak join tau...insyaallah selasa pukul 8 pagi buleh tengok dekat log akak yer... :D

    http://jindrisska.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  18. Hello dear, Lissa join ye
    http://lissadblog.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  19. http://nurainahanis.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html



    ReplyDelete
  20. sy suda join! :D

    http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  21. saya join juga :)

    http://ummi2m2s.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  22. http://jombercontest.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  23. anis join :)

    http://adnan-daughter.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  24. http://wani-siulatbuku.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  25. http://coretancikfafa.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  26. saya join :)

    http://ckecilberbicara.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  27. Saya join ya. :) In Shaa Allah boleh menang..

    http://tizz-tiranah.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  28. As salam... Saya sudah join contest ni.. InsyaAllah, ada rezeki menanglah... =)

    http://concretejavaroses.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  29. http://sallyyatiey.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  30. http://luahansikhilaf.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  31. join..
    http://gionuhan.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete
  32. IM join :)
    http://invisiblenote.blogspot.com/2014/10/segmen-saya-nak-keychain-ch-2.html

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.