Buah apa ni?




Assalamualaikum..Buah apa ni?Ok,tu ayat pertama yg keluar dari mulut Za bila tengok buah ni..Betapa ketinggalannya..Huwaaa..Ni lah buah keranji..ok,baru tahu..First time makan buah ni..Rasa dia sedikit masam..Korang pernah makan?Mestilah pernah kan..Za yg ketinggalan baru dapat makan..Buah ni kawan mak yg bagi..Dengar kata mahal jugak harganya..




15 comments:

  1. Err..Kak wana pun baru tau tu buah keranji..x penah mkn lagi..

    ReplyDelete
  2. Ya buah keranji.. pernah makan beberapa kali jer..

    ReplyDelete
  3. cikfafa pun ketinggalan gak. hehe

    ReplyDelete
  4. Akak pun bru tau bile baca entry awk dik

    ReplyDelete
  5. X pernh jumpa Dan mkn, kat cne mcm x ada

    ReplyDelete
  6. Hahaha Nad taktau pun pasal buah ni. So Za takdelah ketinggalan sgt ahaha

    ReplyDelete
  7. ooo..akak pun baru tahu jer bila za share nie..=D

    ReplyDelete
  8. waaa dh lama xmakan buah ni...susah nak jumpa

    ReplyDelete
  9. Cik akak tak suka buah nie dik za..kering je tekak makan..hihu..

    ReplyDelete
  10. Buah keranji, jarang makan ...
    Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat & dimurahkan rezeki ...

    ReplyDelete
  11. Pernah makan tapi dah lama dulu. Nak jumpa pun payah buah ni

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.