Sarapan hari ini : Nasi Lemak



Assalamualaikum..Yeahh hari ni dapat makan nasi lemak buatan mak tersayang..Sedap..Lama tak makan nasi lemak..Kalau beli kat kedai,macam tak puas makan..hehe..Ni nasi lemak ringkas-2 je..Jemput makan..Korang sarapan apa pagi ni? ^_^


P/S : Rasa mengantuk pulak lepas makan nasi lemak.. -_-"

7 comments:

  1. makan bihun goreng, kuih muih dan habiskan nasi lemak anak makan tak habis yang beli kat kedai jer.. apapun air tangan mak memang terbaik..

    ReplyDelete
  2. waahhh sedap nye...adoii terliur..hehe selamat la baru-baru ni kakak dah buat kat rumah

    ReplyDelete
  3. saya pun kalau sarapan nasik lemak mengantuk je rasa..satu kerja apa tak jadi..heheh

    ReplyDelete
  4. Buat sendiri...lama dah tak makan nasi lemak nie..hihi.takut keracunan lagi

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.