Cara masak burger paling rare


Assalamualaikum..jumpa kat fb tadi.Cara masak daging burger paling rare.. Korang pernah buat macam ni ka?

P/S : Nak keluaq pi pos hadiah pemenang Mini Giveaway Ogos..

23 comments:

  1. fuyoooo... xpna buat.. mcm geli je..huhu

    ReplyDelete
  2. Huhuhu ni terlebih rare la niee...

    ReplyDelete
  3. Pernah dengar orang masak telur mata kerbau je. tapi yang ini lagi senang kot huhuhu

    Jangan lupa join segmen ABM ye
    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/09/segmen-giveaway-merdeka-hari-malaysia.html

    ReplyDelete
  4. tak pernah. geli nak buat, kalau milo pernah la. :p

    ReplyDelete
  5. Ishh x maw la..sygnya tu iron nnt rosak kihkihh

    ReplyDelete
  6. Alahai..budak2 bujang je yang buat kot

    http://acikwatie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. eii..melampau btoi..huhu..rosak la iron tuh..

    ReplyDelete
  8. Yang rare-2 ni yg payah nak buat nih kunk kena tadah telinga dekat mak . Dengar tazkirah . hehehe .. Rosak iron tuuuu .. rugi-2 *geleng kepala* .. Mahal tu iron . ahaksss

    ReplyDelete
  9. hahha, ini kalau nak buat pakai lapik dengan kertas aliminum. tak ade lah geli sangat. kalau dapat kat bebudak laki kat hostel, jahanam agaknya benda ni. T___T

    ReplyDelete
  10. saya xpernah nampak orang buat macam ne,..,., hahaha

    ReplyDelete
  11. penah tgk yg msk telur ats iron je..yg ni x penah lg ;-)

    ReplyDelete
  12. saya datang semula hehe... saya tag CT disini http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-giveaway-merdeka-hari-malaysia.html

    ReplyDelete
  13. Alahai... busuk iron tu t..nk iron baju pula...huu

    ReplyDelete
  14. Yup ada yang pernah buat telur mata kerbau juga..he..he..

    ReplyDelete
  15. Hahaa, ni jenis orang yang akal panjang. Kahkah :P

    ReplyDelete
  16. tak tau la boleh makan ke tidak burger ni...ntah2 sterika ni pun guna gosok suar dalam agaknya. alahai

    ReplyDelete
  17. Waaaaa gile kentang la... masak ke burger tu.. ngarut je deme ni huhu..

    ReplyDelete
  18. Wah, giler hebat...habislah baju bau burger nanti..hehe..

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.