Jangan cepat menghukum


Assalamualaikum..rezeki masing-masing..Semua Allah dah tentukan..Kita sebagai manusia,tak perlu nak menghukum..


12 comments:

  1. Anak itu anugerah Allah, tapi jika kita tak didik ke jalan Allah dosa mereka di bahu kita...

    ReplyDelete
  2. Ya btl tu za mungkin Blm sampai rezeki tu kan sbr je

    ReplyDelete
  3. anda di tag :)
    http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/preloved-giveaway-by-annur.html

    ReplyDelete
  4. anda di tag :)
    http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/preloved-giveaway-by-annur.html

    ReplyDelete
  5. Betul tu Ct ...Rezeki masing2 ... Kita tak tahu bila datangnya jodoh seseorang ,,,,,

    ReplyDelete
  6. Kadang2 org kita ni kan ..nampak jer pasangan yang dah lama kawen tapi tak jugak dpt baby ..sibuk la duk perli sana sini macam takde kerja nak buat .. Kadangkala sampaikan sipolan tu tersa hati dan mula nak menjauh sebab sikap kita tu yang buat si polan sedih ..Jgn la duk mengutuk mengata sangat sbbkita tak tahu ... Rezeki Allah yang bagi

    ReplyDelete
  7. betul tu za..
    kalau xdpt rezeki anak mungkin ade rezeki laen lagi..

    ReplyDelete
  8. kita berkongsi nama yg sama ... sis berada dlm kategori itu . bkn tak mencari tapi allah kata blm tiba masanya ... redha dan tawakkal .

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.