Umur baru 18 dah jadi MAK budak!


Assalamualaikum..Alhamdulillah..Za terima berita gembira tadi dari kak sepupu Za.dia dah selamat melahirkan baby lelaki.bertambah lagi umat Nabi Muhammad s.a.w. syukur..:')
Tak sabar nak pi tengok ni..err..jap2..sepupu Za umo 18 ke?eh taklah! Za yang umo 18..*sebenarnya tak sampai 18 lagi* -_-'' . Kak sepupu Za umo 28 or 29 macam tu la..apa kena mengena dengan tajuk macam kat atas tu?eh2,Za dah jadik mak sebenarnya bila baby tu lahir kat dunia ni..bukan mak kandung...tapi Mak Long ! *eh,betul ke dapat gelaran tu?* baby tu kiranya dua pupu dengan Za ,so Za jadik MAK LONG tak???

p/s : nanti Za upload gambar baby boy tu ! insyallah..:)

3 comments:

  1. Ingatkan u yg jadi mak budak..btw congrates..hehe

    http://www.wadahberbicara.my/

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, rezeki...cepat2 upload gambar yer...

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.