Sifat-sifat perempuan membuatkan lelaki tergoda

comei je xD
Assalamualaikum..Za nak share sikit info ni..baca tajuk taw ler kan apa dia..hehe..tanpa membuang masa,jom baca!

Rambut
-Sesekali apabila perempuan menyelit rambutnya ke cuping telinga denagn jari-jemari yang runcing,ia menyerlahkan keayuan.Begitu juga ketika rambut beralun ditiup angin dan mencecah ke leher serta tengkuk perempuan memang menambah seri pada wajah si wanita.

Gelak kecil
-Lelaki mudah terpesona mendengar suara lembut perempuan.Apatah lagi jika wanita kesayangannya teretawa kecil.Ini cukup membahagiakan.

Bergaya klasik
-Berbaju kurung,berkait ikat ombak mengalun atau kebaya bersama kain batik lepas,ia lebih menyerlah keayuan perempuan.Biarpun tak berpakian sendat,berskirt pendek tetapi busana klasik tetap mencairkan lelaki.

Wajah merah marah
-Si dia sebenarnya seronok melihat wajah kekasihnya yang marah.Dalam keadaan merajuk,muka brtukar kemerah-merahan.Ini memang mengasyikkan lelaki.

Aroma perempuan
-Bau badan wanita amat disenangi lelaki biarpun sudah bersisa bau haruman yang dipakai.Bau badan pasangan itu sebenarnya sungguh seksi.Bau itulah yang selalu dirindui apabila berjauhan.

Meninggalkan barang peribadi
-Lelaki memang suka jika kekasihnya tertinggal sesuatu di dalam kenderaan atau motosikal.Ini alasan lelaki untuk menyusul perempuan di rumahnya.

Rengek demam
-Wajah pucat dengan kulit muka yang kemerah-merahan dan lesu tanpa solekan,ia tapak semula jadi.Bagi lelaki wajah ketika demam menambahkan keyuan pasangan.Begitu juga jika perempaun menjerit/menaguh kesakitan.Si dia dapat membuktikan dialah hero dengan menghulurkan pertolongan.

Senyuman menggoda
-Luluah iman seorang lelaki kerana terpesona dengan keiklasan dan kemanisan yang terpancar daripada senyuman.Janganlah berhenti memberikannya.

Bibir bangkit ghairah
-Dengan bibir yang sedikit berkilau,mungkin olesan pengilat bibir,lelaki memang senang sekali untuk memandangnya.Ia menyerlahkan kecomelan wajah wanita.

p/s : tapi janganlah jadik tergedik-gedik sebab nak bagi lelaki tergoda..diorang menyampah ada laa..:P

3 comments:

  1. haha. sempoi ja ayat tergedik gedik :p

    ReplyDelete
  2. perghh. haha. bibir tu bahaya sebenarnya. hee

    ReplyDelete
  3. @Cik Pensil : ya.bahay..so,jagalah bibir anda..:D

    @Ismah Atikah : hehe..

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.