Aku ketinggalan lagu? O.o

selamat malam korang2 yg dok menghadap laptop sambil baca entry za ni..ada ke yg baca?hehe..za dok baca update staus membe2 fb pasal putih putih melati,merah merah delima.tapi dok airan la..apa yg dorang update ni..then,try la tanya Capital D.gaya macam ni la bentuk soalan yg za tanya kat dia..


ZA : 'B,apa yg putih putih melati,merah merah delima tu?
CAPITAL D : dia kata lagu la jebon oi..ketinggalan zaman sungguh !

ok.. huhu..sampai hati dia panggil ceq lagu tu..tapi takpa dah biasa melawak kasaq owghang kedah kata.hehe.search2 kat youtube ha..baru taw..masa entry ni ditaip za dok dengar lagu tu la..jom dengar sama2 nah..haha..


3 comments:

  1. Ni dina datang baca... Tapi tak hadap laptop... Laptop rosak hehe...

    Betol betol ramai orang dok update pasal putih putih melati tu je.... Tak paham bebenor.... Rupenye lagu eh??? Hehehe..

    ReplyDelete
  2. @Cik Anis : BEST3..:)

    @Nur Irdina : tu la..hehe..sekarang baru tahu

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.