Susah ke senang






Susah nak puaskan hati semua pihak kan?kadang2 yang cantik di mata kita,buruk di mata dia.kadang2 itu yang terbaik untuk kita,itu yang bermasalah bagi dia.bak kata rambut sama hitam,hati lain2.*betul ke peribahasa tu*tapi sekarang ni susah dah nak jumpa yang rambut sama hitam.why?sebab sekarang dah ramai yang warnakan rambut.warna koko,warna pink,warna putih*eh,tu uban la!*macam2 warna sekali tengok macam jambang ayam.hikhik..tapi yang penting biar larh orang nak kata apa pun kat kita,sebab hanya kita je yang tahu siapa diri kita yang sebenarnya..:)

p/s : tak tujukan kat sesapa.just meluahkan rasa hati..

3 comments:

  1. Assalamualaikum, akak tahu tak macam mana nak buat tanda spanar kat blog saya ni? Boleh beri jawapan kat shoutbox saya. Terima kasih....

    ReplyDelete
  2. @Ainur Athikah ; akak tak faham la dik?shoutbox?link blog adik mana? :)

    ReplyDelete
  3. Oh, maaf. Link blog saya boladuri.blogspot.com. Akak tengok kat sidebar saya ada macam tanda spanar. Macam mana nak buang?

    ReplyDelete

 
'Copyright 2014 | Blog Siti Zawiah
Designed by BISMI DESIGN ARTZWORK.
Credit watermark by AINA KAMAL.